Minden cégnek szüksége van marketingre. Ha van egy jó terméked és nem reklámozod, olyan, mintha lenne 10000 szórólapod és lent tartanád a pincében. Hát nekünk biza van egy rocksztár termékünk, sokkal jobb minőségű a dézsafürdőnk és a kályhánk (szigetelt, bírja a sót), mint a konkurenciáé, ezért, ahogy egy vásárlóm mondta: “szégyelljem magam, hogy nem reklámozom jobban, mert messzemenőleg jobb minőség, mint a konkurenciáké”. Ezt azután mondta, hogy ő megnézte más gyártók dézsafürdőit is. Igazából én szerény vagyok, nem szeretek hivalkodni, de a mémekkel legalább jól elszórakozom (ha más nem is szórakozik rajtuk) 🙂 Engedjétek meg, hogy végig szaladjunk a mémek listáján, ami eddig kipattant a mi zseniális marketinges fejünkből.

Számunkra a dézsafürdőzés arról szól, hogy élvezzük az életet.
És életet szerintünk barátokkal lehet a legjobban élvezni.
Egy jó beszélgetés a barátokkal a legjobb stresszoldó hatású… hát ha még ezt a dézsafürdőben csináljuk. Szóval szerintünk legyünk jó emberek, és így lesznek jó barátaink is.
“Az életet boldogságra játszák”
Folytassuk egy Április 1-i bejegyzésünkkel, ami egy olyan okosított dézsafürdőről szól, aminek a vizét kályha nélkül is fel lehet fűteni, csak nyomkodni kell a piros gombot. Visszahűteni a kékkel lehet és a zöldet pedig nem tudjuk mire való.
A vicc nem is ez, hanem amikor pár nap múlva felhívott egy érdeklődő, hogy ő ilyen dézsát akar vásárolni. Nekem volt kínos magyarázkodni…
A bejegyzés itt található: https://www.facebook.com/uvegszalasdezsa/posts/742081376471045


The Rock, Dwayne Johnson-t mindenki ismeri. (A kiscsaj nevét nem tudom). Ez a mém tipikusan olyan “felébredős” mém szokott lenni, amikor valami olyan nagy (eltitkolt) igazság hangzik el, hogy még Dwayne Johnson is meglepődik, vagy megbotránkozik rajta.
A mi esetünkben azért jó ez a mém (mondtam, hogy szerény vagyok), mivel a Sziklának tényleg nagyon sok izomzata van, amit el lehet lazítani, így egyenes út vezet oda, hogy akinek olyan sok izma van, annak venni kell egy üvegszálas dézsafürdőt, hogy ellazítsa az izmait.
A sajtó érdekes utat járt be az elmúlt pár évben. Ami egyértelmű, hogy le kell kötni az emberek figyelmét. (Mert ha nem, akkor elkezdenek gondolkodni)
Ilyen volt kis országunk Don Juánja esküvőjéről is felröppent hír, hogy Jelo-t meghívják az esküvőre.
Hát mi miért ne hívhatnánk meg Őt egy dézsafürdőzésre?
Link a bejegyzésünkhöz: https://www.facebook.com/uvegszalasdezsa/posts/797218587623990


Khaby Lame (a jobb oldali csóka) méltán híres a Tik-tokon. Nekünk Ő a “józan paraszti ész” megtestesítője.
Az emberek hajlamosak nagyon sok dolgot túlreagálni és elbonyolítani és ekkor jön Khabi és megmutatja az egyszerű és nagyszerű utat. És ezt annyira görbe tükrösen és viccesen csinálja, hogy világhírű lett.
Tél van. Felröppent a hír, hogy jönnek a nagy mínuszok és jaj mi lesz velünk (a sajtó tette a dolgát az ijesztegetéssel) és itt jön Khabi, hogy hát fűtsd fel a dézsafürdődet és ülj bele. Na bumm.
Az üvegszálas dézsafürdő pár éve jelent meg a piacon. Egy újítás mindig ki kell harcolja nulláról magának a státuszát. Nem túl jól fogadták a piacon a hagyományos dézsafürdősök az üvegszálas dézsafürdőt. Nem szeretik a változást, újítást? Nem elég autentikus? Stb. Igy nem is fértünk meg egymás mellett.
Szerencsére az érdeklődők hamar rájöttek arra, hogy ha egy gondozásmentes, higiénikus dézsafürdőt szeretnének, a legjobb választás az üvegszálas dézsafürdő. És ezt a nők is tudják, nem ülnek bele akármibe 🙂 Sőt, Jennifer Lawrence még tűzbe is jön a gondolattól, hogy végre egy higiénikus dézsafürdő, így télen nyáron élvezheti az otthon wellnesst.
Hát így kell csajozni kérem… üvegszálas dézsafürdővel. (Láttál már csajt ruhástól dézsafürdőzni? Én nem…)


Ezt a mémet igazából minden hobbira rá lehet húzni. És mindenkinek kell egy-két hobbi, amire költhet, ami megnyugtatja, kikapcsolja és elfeledheti a hétköznapok gondjait.
Egy jó lazítás, kikapcsolódás után már a gondok sem tűnnek olyan nagynak, ahogy Einstein mondta: “Nem lehet megoldani problémákat ugyanazzal a gondolkodásmóddal, amivel létrehoztuk őket.“
Vagyis egy jó dézsafürdőzés után a gondok eltörpülhetnek és a megoldások egyszerűsödnek.
Úgyhogy ne sajnáljuk a pénzt saját magunkra és a hobbinkra költeni.
Ez a mém megint a sajtó fröcsögésére volt válasz. A sajtó megint próbálta lekötni az emberek figyelmét és persze megosztottságot generálni.
Mi nem szeretnénk állást foglalni, hogy kinek mi a család. Igazából a dézsafürdő sem csak üvegszálas lehet. Ha valaki egy IBC tartályt fűt fel és abba ül bele és azt mondja, hogy dézsafürdőzik, akkor mi azt mondjuk, hogy egészségére. Mi közünk hozzá?
Lehet, hogy valakinek az a család, hogy tart egy kutyát meg egy cicát.
Szóval a látszat ellenére ez nem egy állásfoglalás volt, hanem görbe tükör.


A Brian élete című film elég híres és Ponciusz raccsolása: “Bojátok a padlóla, le” De dulván.. stb.
Ezzel a mémmel szerettük volna az érdeklődök tudtára adni, hogy dézsafürdő érkezett raktárra. Az a tapasztalatunk, hogy több vásárló nem akar heteket várni az előleg befizetése után.
Sajnos olyat is hallottunk, hogy egy gyártó nem adta vissza az előleget rendelés visszamondás esetén, ezért érthető az aggodalom. Azóta igyekszünk nagy színválasztékot raktáron tartani, hogy minél előbb tudjuk kiszolgálni az igényeket.
Ez a kép nem próbál vicces lenni. Úgy gondoljuk, azzal, hogy dézsafürdőt viszünk családok udvarára, szebbé varázsoljuk az életüket. És ezt nem csak így gondoljuk, hanem így is van.
Legalábbis a visszajelzések alapján. Többször zavarba ejtő visszajelzéseket kapunk, pl: “Életem legjobb döntése volt”, “Laci, szebbé tetted az életünket”, “Milyen kár, hogy nem évekkel ezelőtt vettem meg”.
És ilyenkor érezzük azt, hogy mi is “sütkérezünk a napfényben”. Egyértelműen kifizetődő jobbá tenni a világot.


Ez a mém megint egy erőfitoktatás.
Státusz kiharcolása a piacon, hogy bizony a legtartósabb dézsafürdő a mi üvegszálas dézsafürdőnk. És ez annyira egyértelmű, hogy minden közkatonának (is) tudnia kell 🙂
Ilyen anyagból készülnek a yachtok, szélkerekek stb. Vagyis olyan anyagból készül, ami nagyon jól bírja a hideg-meleg váltakozását és természetesen az ásványokkal teli sót is.
Erről a képről a cicák jutnak eszembe. Ők tudnak egy jó kis lustálkodás után lustálkodni, hogy kipihenjék a lustálkodás fáradalmait.
Hiába, a lustálkodás nem könnyű feladat, de valakinek ezt is meg kell csinálni.
És ha már vállaljuk eme nemes feladatot, akkor azt egy jó meleg dézsafürdőben a legjobb csinálni.


Nem tudom, hogy hívják ezt a palit, de jól bemutatja, hogy mi hülyeség és mi nem az.
Mint Besenyő Pistabácsi… hm… már érik egy Besenyő Pistabácsis mém is.
Vagyis vannak jó házipraktikák bizonyos megoldásokra, de ha igazán jót akarunk, akkor egy komoly cég, komoly termékét vásároljuk meg.
(És azóta már a kályhánk mégjobb, mert szigetelve lett).
Ettől függetlenül mi is szeretjük az egyszerű és nagyszerű megoldásokat és meg is kaptuk az egyik vásárlónktól: “az tetszik ebben a dézsában, hogy egyszerű, mint egy faék”.
Ezt a mémet is nagyon szeretjük.
Egyszerű és nagyszerűen lehet bemutatni korunk problémáit, vagy látszat problémáit, vagy bugyutaságait stb.
Az öreg úr lehet intelligens, vagy szórakozott és igazából ezt a mémet bármilyen témára rá lehet húzni.
Lehet, hogy több mindenre jó, mint amennyire vicces?



Ez a mém egyszerre mutatja be legtöbb párkapcsolat problémáját és az üvegszálas dézsafürdő nagyszerűségét.
Egy tavaszi, vagy őszi napon elég ha 2 órával azelőtt elkezdjük feltölteni és felfűteni az üvegszálas dézsafürdőt. Nem kell pénteken nekifogni tüzelni, ha szombat este dézsázni szeretnénk.
Egy jó dézsázás a haverokkal annyira jó, hogy még napokig a hatása alatt vagyunk. (Tapasztalat)
A mém pedig azt mutatja még meg, hogy ne próbáljuk kitalálni, hogy mire gondol a párunk, mert könnyen mellé foghatunk. Kommunikáljunk sokat és szeressük egymást 🙂
Ez a mém a járvány alatt készült.
A járvány és a járványkezelés megosztottságot generált a társadalomban. Nem véletlenül. A sajtónak is köszönhetjük ezt a csodálatos hozzájárulást.
Nem számított, hogy egészséges vagy. Nem mehettél be olyan helyekre, ahova “védettségi kártyával” rendelkező betegek bemehettek.
Ezt a diszkrimináció egyszerre volt szomorú és vicces, és így született meg a Leonardo DiCaprio-s mém, hogy a dézsafürdő tulajdonosoknak nem kell lemondaniuk a wellness élményről.


A Bosszúállók (Avengers) sorozatot azért elég sokan ismerjük. És azt a bácsit a képen Thanos-nak hívják, aki mindenféle gonoszságot el akar követni.
Ehhez viszont kövekre van szüksége, ők a filmben Térköveknek hívják.
Ez a mém egyszerre mutatja be, hogy a térkő nem csak Thanos-nak tud fontos lenni, hanem nekünk dézsásoknak is, mert amint a képen látszik, nagyon jópofa dézsa alátétet lehet belőle készíteni.
Spoiler: Thanos a film végén mégis begyűjti a térköveket és egy csettintéssel lefelezi a Föld népességét. De ehhez nekünk dézsásoknak semmi közünk.
Sajnos van az a mondásunk, hogy a “szomszéd kertje mindig zöldebb”.
Habár teljes mértékben elítéljük az irigységet, mégis ez a mém arra hajaz, ha egy esztétikus üvegszálas dézsafürdőt vásárolsz, akkor bizony a szomszéd irigykedni fog.
Csak akkor nem fog irigykedni, ha jó barátok vagytok és örül a sikereidnek és gyakran fogjátok együtt használni.
Mi ezt az utóbbit javasoljuk, akkor lesz jobb a világ, ha mindenki a mikrokörnyezetét jobbá teszi. Vagyis ha jól vagyunk a szomszédjainkkal, akkor már hozzájárultunk ahhoz, hogy a világ egy barátságosabb hely legyen.
És nem mindegy, milyen világot hagyunk a gyerekeinkre.


Néha (mindig) szeretjük a pikáns témákat. “Rossz az, aki rosszra gondol.”
Ez a mém azt (is) próbálja sugallani, hogy a lányok bizony válogatósak. És ez a dézsafürdőre is igaz. Sok hölggyel találkoztam, aki teljes mértékben elutasítja, hogy hagyományos fa dézsába fürödjön, mert nem tartja elég higiénikusnak.
Az üvegszálas dézsafürdő könnyen tisztán tartható és nem szivárog, csak akkor, ha kinyitjuk a csapot 🙂
Egy újabb polgári figyelemlekötő hisztit láthattunk a hírekben.
Már annyira átlátszó, hogy lassan ciki reagálni rá. Az egy dolog, hogy pofon sem történt, de a lényege az volt, hogy egy betegségre felhívják a figyelmet, amire egy bizonyos gyártónak van gyógymódja.
Na de maradjunk a dézsafürdőzésnél… az üvegszálas dézsafürdő annyira könnyen kezelhető és menő dolog, hogy méltán vált ki irigységet a hagyományos dézsafürdő tulajdonosok körében.


Azt már jópárszor kihangsúlyoztuk, hogy az üvegszálas dézsafürdő könnyű. Ezáltal könnyű szállítani, áthelyezni stb.
A mellékelt mém polgárpukkasztás miatt jött létre, hogy tényleg annyira könnyű, hogy akár egy személyautó csomagtartóján is szállítható.
Na de mégsem vagyok ennyire elvetemült. A mellékelt képen csak a keret van tetővel, ami kb. 50kg. A személyautó csomagtartója 100kg-al is terhelhető, tehát közelében sem jártunk annak, hogy túlterheljük az autót.
Mindenkitől elnézést kérek, hogy ilyen poszttal untattam a közönséget, de ha eddig elolvastad azt bóknak veszem. Talán nem csak mi virulunk ezeken a mémeken 🙂